Shop Mobile More Submit  Join Login
×
The original Schuyler Sisters are going to be performing at the Super Bowl!!!!!!:happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: 
I'm sooooo excited!!!!!! Lafayette and Hamilton High Five plz 

Image result for hamilton the schuyler sisters gifs
  • Listening to: The Schuyler Sisters:Hamilton
So... I saw Moana today and I LOVED IT!!! The story was amazing, animation was incredible, the voice casting was perfect, and the music was soooooo catchy!!! I honestly think that it's my favorite animated movie that I've seen in 2016! Now I really need to get that soundtrack. :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: 
Hey there. So, I've decided to do something new. I'm going to be taking requests for anything from fanart to bases. You can start leaving some requests in the comments below or on my profile. 
So, my parents have watched the popular Netflix show Stranger Things. I've heard good things about the show and I'm thinking about watching it. Should I? Tell me what you think in the comments. 
I am so mad right now that Trump won the election!!!! I am so mad that I'm considering leaving the country!!!!!!!!!! HE IS GOING TO BE THE WORST PRESIDENT EVER!!!!! And if anyone on here supports him, I'm sorry but I'm just telling the truth. I feel more offended because I am a woman and I feel that there's going to be a downfall of respect for women now that he's going to be in office!!!!!!!!  Sunset Shimmer Angry by waterbender412
OMG GUYS!!!!! Disney announced that they're going to make a LIVE ACTION movie of one of my favorite movies of all time Mulan!!!!!!!!! I'M SOOOOOO EXCITED!!!!!! :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: :happybounce: 
I just got back from seeing The Secret Life of Pets.....AND I LOVED IT!!! The movie was so funny and cute!! 
YAY!!!!!! I am soooooo excited right now because I heard that Universal is making a movie adaptation of Wicked, my favorite musical of all time!!!! It's going to be coming out December 20th 2019!!!!!!!!!!!!:squee: 
  • Listening to: Wicked
Hey guys!! I just uploaded my Fluttercord Beauty and the Beast (2017) trailer on YouTube today! I'm so happy with how it turned out. 

Hey guys!! I just made a Fluttercord version of the trailer for the new Beauty and the Beast movie that is coming out next year!! I'm so happy with how it turned out and I'm planing on uploading it on YouTube tomorrow.